Tuesday, February 7, 2012

Divine Intervention

Divine Intervention: A miracle in which God actively involves himself in the lives of his children. A moment in which God steps in and changes the outcome. " A Miracle"

Miracle: An extraordinary event in the physical world that surpasses all known human or natural powers and understanding, described to be a supernatural cause, such as an event or effect manifesting as a work of God.

These definitions were acquired with the help of Wikipedia and Dictionary.com

4 comments:

  1. Permainan poker online adalah permainan yang banyak sekali di gemari banyak orang di seluruh dunia , maka dari Daftar Poker Online
    itu tunggu apa lagi ayo bergabung bersama kami sekarang juga dan raih bonus yang kami berikan di setiap harinya dan menangkan puluhan juta rupiah bersama kami dengan mudah , kami tunggu ya bosku :)

    ReplyDelete
  2. Permainan poker online adalah permainan yang banyak sekali di gemari banyak orang di seluruh dunia ,Live Casino Online
    maka dari itu tunggu apa lagi ayo bergabung bersama kami sekarang juga dan raih bonus yang kami berikan di setiap harinya dan menangkan puluhan juta rupiah bersama kami dengan mudah , kami tunggu ya bosku :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete